Thursday 22 March 2012

TERHARU

ASALAMUALAIKUM WBT

Entri kali nie panjang sikit kot..sebab nak cerita perjalanan kami sepanjang praktikal..seperti sedia maklum yang sekarang ni kami tengah menjalani praktikal dan seperti yang telah dibagitahu bahawasanya jadual kami tidak sama langsung..memang macam ape la jadual kitorang..kalu aku shift pagi, si Naz nie pulak shift petang  begitu juga lah dengan si peah nie..tapi kami akan cari peluang untuk berjumpa..kadang-kadang time malam after rokol kami bertiga(peah, naz, pura) akan berkumpul, bercerita tentang apa yang terjadi pada kami semasa di wad sambil memenuhkan perut..haha

Tapi kelakar sangat sebab surat jugak jadi penghubung kami..melepaskan rindu gitu, cewaaahhh macam zaman-zaman dulu pulak dikala handphone tak wujud lagi, hanya pen dan kertas sebagai 
penghubung..hahaha

first surat yang aku terima dari peah dan trichomoNaz



mula-mula ingat secret admire mana pulak la yang bagi..haha

2nd notes time aku tengah berduka lara
siap bagi lolipop lagi kat aku masa aku sedih

surat yang aku dan peah tulis masa trichomoNaz merajuk

then hari nie aku rasa nak menangis bila diorang ( trichomoNaz dan peah) bagi video nie kat aku..seriously aku rasa nak menangis..




rasa nak nangis kan???sobsob

Korang memang the best la..sebenarnya memang aku betul-betul merajuk dengan budak dua orang nie..mane tak nye, balik dari kerja aku jumpa diorang tengah prep tengah tangok video..aku datang, diorang terus tutup video tu..memang geram sangat la tapi biler taw yang video tu sebenar nya khas buat aku, aku rasa nak nangis sangat sebab korang sanggup habis kan masa buat video nie..sobsob

friends for ever ye korang( TrichomoNaz & peah)..Love both of you

Actually next week kami semua exam mid sem...so, doa kan la kejayaan kami bertiga(Naz, pura &peah) dan semua rakan-rakan kami yang lain..semoga kami semua lulus dengan cemerlang nya..




create by : purpura n.g tube oblongata

1 comment: