Monday 2 April 2012

APABILA EXAM SUDAH BERAKHIR

Asalamualaikum wbt
Nampak nya baru hari nie aku berkesempatan untuk update entry, setelah seminggu bertungkus lumus menelaah pelajaran sebagai persiapan exam..cewahh..hehe



wah, rajin tak kami??biasa lah, persiapan last minute..memang macam nie.


Actually exam kami berlangsung selama tiga hari je..dari hari Rabu sampai lah ke hari Jumaat..lepas je habis last paper pada hari Jumaat tu kami bertiga ( Naz, Peah, dan aku ) melepaskan segala-galanya..kami naik river cruise kat sg Kuantan je, itu pun sebab aku nie nak sangat tengok kelip-kelip tapi akhirnya tak dapat sebab kalau nak tengok kelip-kelip kena tempah awal-awal..kacewa den!!..tp tak pe la, naik bot keliling sg sampai muara pun jadi lah and syok giler..malas nak cerita banyak..tengok je gambar nie kalau nak taw seronok ke tak..


.

kami (peah, naz, pura) di tengah-tengah sungai dan si sebuk budak kecik..tak taw anak siapa sesat nie

kapal-kapal nelayan

di perkampungan nelayan

Dan pada hari Ahad pula, kami bertiga..eh, actually bukan bertiga, tapi bersebelas..telah pergi ke Teluk Cempedak..seronok beb...sebenarnya, aku malas nak join sebab seriously penat sangat sebab aku sorang je yang kerja hari Ahad..sobsob..lagipun hari tukan dah pergi just peah je yang tak ada..tapi sebab kene paksa dengan peah dan naz, aku terpaksa lah pergi juga..aku ikhas pergi..serious tak tipu..haha

Ini sedikit sebanyak pic kami kat sana..



pura, peah & naz











bermonolog pula



Sebenarnya banyak lagi pic yang kami ambil sampai penat-penat taw sebab si peah nie serious suka gila  tangkap gambar...boleh dikatakan semua gambar ada muka dia...peah, peah..hahaha,, layan je la...

Hmm,, ini je la activity kami selepas exam dalam kata lain cara untuk melepaskan ketensionan selepas exam..haa,, nie la caranya..berjalan sambil menghabiskan duit..huhuhu

ok setakat nie je lah entry kami kali nie..

By: Pura =)

5 comments:

  1. untung la dapat berjalan jalan...

    ReplyDelete
  2. jeles ke??kt wang ulu ade ape??ulu je..

    ReplyDelete
  3. berjalan yo lah kojo ko yo.. cik pura oiii...

    ReplyDelete
  4. hahaha,, yo lah cik pika oi..melepaskan ketensionan eden nie..lagipn bila lagi...

    ReplyDelete
  5. siot je kutuk ulu..
    ulu ade beruk seberang pagar..
    hahahahaa

    ReplyDelete