Thursday 15 March 2012

BILA PRACTICAL DAH MULA


Pura suh gak aku update blog ni
dah lama tak berupdate..k fine Pura aku update ni

Kitorang dah habis cuti :(  
Now time untuk practical.. Ok ni cerita sedih kay
Aku dah Pura tak satu team..kami ditempatkan di wad yang berbeza aku kat wad paediatrics (kanak-kanak) pura n peah kat wad gynae (wad sakit puan)..waktu keje yang berbeza.. semua nak berbezalah,.. apa benda lah dapat jadual keje macam tu..bila dia keje pagi aku keje petang..bila dia keje petang aku keje pagi..memang FOREVER ALONE aku sekarang ni..tak tahan dah.. :( Sampai kena tulis surat.


Tapi hari Rabu baru ni..akhirnya dapat gak aku jumpa Pura..ceh macam tak jumpa waktu lain...
Pura and Peah kena jadi helper untuk OSCE sem4 ..so as aku keje pg..dapatlah keluar dengan dorang makan2..beli barang pura,,duk kat kerusi urat yang tak berfungsi even balik keje penat gila (kononlah banyak keje kat wad)

This some picture yang diambil


pura

naz

peah

dekat bilik pura


ni je untuk this time..ajim jangan rindu kat naz ea esok.. t sabtu kak naz main dengan ajim lagi

via naz yang update :D

3 comments: