Saturday 11 February 2012

SAHABAT SELAMANYA

Assalamualaikum wbt semua..

Hari nie turn aku pulak yang kene buat entry..hehe,, hari nie aku nak balas pulak entry yang sebelum nie yang telah di post oleh kawan seblog aku..rasa excited pulak nak post kali nie..masa mula-mula baca entry dia yang lepas rasa terharu pulak..nak nangis pun ada tapi cover macho sebab masa tu tengah baca depan dia..mane boleh beb menangis depan dia..tak macho la..hahaha..

0k. dengar nie Naz (bukan nama sebenar). nama ayu dia Nurul, Zara pun boleh..wah, pelbagai nama boleh...

Nama yang diberi oleh dia adalah Purpura since kitorang belajar subjek medical dengan seorang lecturer nie..kadang-kadang bengang gak la kan bila dia panggil nama tu sebab teringat kan maksud disebalik nama tu, tapi bila lama-lama rasa macam ok la pulak..Tapi yang sebenarnya nama aku lebih sedap dari tu..ehem

cube teka yang mana cik Nurul kita..yang paling comel sekali tue la :)

Aku ni jenis yang tak reti nak komen pasal orang..hmm, aku try ek cik Nurul..aku kenal dia sejak sem1 lagi (sampai hati kau kata tak kenal aku cik Nurul)..aku kenal dia pun sebab dia nie kepoh gila dalam kelas..tak boleh duduk diam langsung..ada je idea nak kacau orang, memang tak ingat dunia la masa kacau orang tu..tapi bila rapat dan kenal dengan dia nie, bez gak..happy je hidup sebab dia nie jenis yang CERIA je tiap masa..hidup tak lekang dengan SENYUMAN..aku paling suka sikap dia yang nie, sebab tu la aku senang berkawan dengan dia..dikesempatan ini, aku nak ucap bebanyak  terima kasih la ye kepada cik Nurul sebab puji aku..aku jadi kompius nie sebab tetibe je cik Nurul nie puji aku..ada apa-apa ke nie..sorry, i tak makan rasuah ek..haha

Apa-apa pun thanks kawanku, tak de orang yang pernah buat benda macam nie kat aku taw (mata berair)
P/S : lepas nie main FIFA bagi la aku pulak chance menang..huhu :(

dear NURUL NAZARAH DZAHAR
INGAT NIE!!

I don't need words to express..
I don't need tears to shed..
I don't need to ask for a smile..
0r a hand to hold me..
     All i need is
To be your friends forever and ever

TULUS IKHLAS DARI SAHABATMU,
PURPURA(BUKAN NAMA SEBENAR)






No comments:

Post a Comment