Sunday 27 May 2012

PERPISAHAN ITU MENYAKITKAN SOBSOB

Asalamualaikum WBT

Lama dah rasa nya tak update entry..sebab akhir-akhir ni terlampau busy..banyak benda yang perlu disettle kan..almaklumlah, bila dah masuk minggu praktikal ni, macam-macam benda la kena buat..hmm,, 2minggu yang lepas aku dan kawan-kawan aku menduduki exam dan dijangkakan hari isnin ni result keluar..pray for us k..

Lepas exam, keesokan harinya kami dihantar ke hospital-hospital disekitar Pahang untuk praktikal sebab HTAA dah penuh..yang sedihnya, aku ngan cik Nurul terpisah..huhu :) aku ditempatkan di Hospital Pekan dan cik Nurul pulak kat Hospital Jengka..dijangkakan seminggu tapi dipanjangkan ke 2 minggu..maka, terpisah lah aku ngan cik Nurul selam 2 minggu lamanya..sedih giler kot..sobsob



FYI, kat sana susah nak dapat line..kadang-kadang line phone pun takde nie kan internet..hahahaha,, tragis kan??macam duk kat dalam hutan pulak..so, sebab tu lah aku tak boleh nak update blog aku nie..

Dikesempatan ini, aku nak tunjuklh kat korang keadaan Hospital Pekan nie..hehehe

Asrama kami

treatment room

pintu masuk wad 3A

curi tulang


baby comel
Disebabkan duk kat sana boring, tak ada benda nak buat..so, aku ngan peah buat kerja giler tapi seronok..kitorang ambik syringe, jarum, alkohol swab dari wad untuk dibuat bahan uji kaji kami..hahaha..dan dengan berani nya aku telah cucuk tangan si peah nie dan ambik darah dia..hasilnya, aku berjaya..jangan tak percaya, sekali cucuk je taw..puas giler kot..actually belajar amik darah nie sem6 nanti tapi teradvance pulak..nie lah hasilnya.......


belah kanan darah peah, belah kiri darah aku :)

P/S buat Naz : sory gambar ko kali nie takde..nak buat cam ne kan..huhuhu
Ini saja lah untuk kali nie..k, bye :)

made by : pura

No comments:

Post a Comment